Převzetí zásilky

Zboží mi bylo doručeno poškozené:

Dorazilo vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?

Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout.

Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě s řidičem zápis o škode do přepravního protokolu a pokud je možnost, pořiďte fotodokumentaci balení.

V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na nás na čísle 737 259 225 nebo na emailu obchod@eko-domov.cz.

Připravte si prosím pro komikaci číslo objednávky abychom vše urychlili.

 

Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?

PPL

U našeho hlavního přepravce PPL je třeba nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky nahlásit poškození na infolinku 225 331 800 nebo e-mailem info@ppl.cz. Následně se prosím obraťte na nás na čísle 737 259 225 nebo na emailu obchod@eko-domov.cz

Při nenahlášení škody do třech dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

 

TOPTRANS

Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste nám na čísle 737 259 225 nebo na emailu obchod@eko-domov.cz. .

Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

© 2019 Všechna práva vyhrazena EKO-DOMOV, s.r.o. Vytvořilo Foreveryone